RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel) (2015)

RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 220 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1121 kg
Masa całkowita 1711 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard
ABS 2015 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2015 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2015 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2015 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2015 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

kwiecień 2015 - czerwiec 2015 58 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Kombi IV Grandtour I 90KM (diesel)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.