RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM

RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna) (2015 - 2016)

RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1030 kg
Masa całkowita 1610 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 - obecnie Standard
Przedni podłokietnik 2015 - obecnie Standard
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2015 - obecnie Standard
Fotel pasażera, składany 2015 - obecnie Standard
ABS 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 - 2016 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2015 - 2016 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna)

wrzesień 2015 - lipiec 2016 44 950 PLN
kwiecień 2015 - sierpień 2015 44 450 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM (benzyna)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.