RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM

RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna) (2014 - 2015)

RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 135 Nm. RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 135 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard
Karta Renault Handsfree 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Passion z ogumieniem 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Akihiro ogumieniem 2015 Standard
Tapicerka materiałowa Limited 2015 Standard
Radio 4x20W z 7 calowym ekranem dotykowym, Bluetooth, USB, jack 2015 Standard
Pakiet Limited 2015 Standard
Lakier uni za dopłatą (Kość Słoniowa) 2015 Standard
Lakier uni za dopłatą (Niebieski France) 2015 Standard
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard

Cena RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

luty 2014 - wrzesień 2015 54 650 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Nowoczesny samochód do miasta nie musi być drogi - nowe Renault Clio kosztuje 499 zł miesięcznie
Samochody miejskie cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.