RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna) (2015)

RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2015 roku. RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 135 Nm. RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 135 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard
ABS 2015 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2015 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2015 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2015 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2015 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

wrzesień 2015 54 350 PLN
kwiecień 2015 - sierpień 2015 53 850 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.