RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM

RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna) (2016)

RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2016 roku. RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 182 km/h. Silnik RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 135 Nm. RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 182 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 135 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Emisja CO2 104
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/55 R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2016 - obecnie Standard
Przedni podłokietnik 2016 - obecnie Standard
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2016 - obecnie Standard
Fotel pasażera, składany 2016 - obecnie Standard
ABS 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2016 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2016 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2016 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2016 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2016 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

styczeń 2016 - lipiec 2016 50 350 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.