RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna) (2013 - 2015)

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 182 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,2 s. Silnik RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 135 Nm. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I wynosi około 4,5 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,9 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,2 s
Prędkość maksymalna 182 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 135 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 104
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 88T
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard
Karta Renault Handsfree 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Passion z ogumieniem 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Akihiro ogumieniem 2015 Standard
Tapicerka materiałowa Limited 2015 Standard
Radio 4x20W z 7 calowym ekranem dotykowym, Bluetooth, USB, jack 2015 Standard
Pakiet Limited 2015 Standard
Lakier uni za dopłatą (Kość Słoniowa) 2015 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Lakier uni za dopłatą (Niebieski France) 2015 Standard
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard

Ceny RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

grudzień 2013 - czerwiec 2015 53 450 PLN
lipiec 2013 - listopad 2013 52 950 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.