RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna) (2015 - 2016)

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy 140 Nm. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 140 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Długość 4267 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1445 mm
Masa własna 1055 kg
Masa całkowita 1640 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 - obecnie Standard
Przedni podłokietnik 2015 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera, składany 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 - 2016 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2015 - 2016 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

styczeń 2016 - lipiec 2016 55 350 PLN
wrzesień 2015 - grudzień 2015 54 850 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM (benzyna)

Inne wersje iv-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.