RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I (2013 - 2016)

RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

Generacja była produkowana od 2013 do 2016 roku. RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I wynosi od 75 do 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 167 do 199 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,6 do 14,5 s. Silnik RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 898 do 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy od 107 do 220 Nm. RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I w zależności od wersji silnika, waha się od 3,4 do 5,5 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

Ocena ogólna:
(17 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

Silniki benzynowe
(2016) 0.9 TCe Alize EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2016) 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 1.2 TCe Alize EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2015) 1.2 TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2015 - 2016) 1.2 Energy TCe Alize EDC EU6 Kombi IV Grandtour I 118KM
(2015 - 2016) 1.2 Energy TCe Limited EDC EU6 Kombi IV Grandtour I 118KM
(2015 - 2016) 1.2 TCe GT 120 EDC EU6 Kombi IV Grandtour I 118KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Alize EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 0.9 Energy TCe Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Intens+ EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 0.9 TCe Alize Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Alize EU6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Business Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2014 - 2015) 1.2 TCe Techno Feel EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2014 - 2015) 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM
(2014 - 2015) 1.2 16V Techno Feel Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 TCe GT 120 EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2013 - 2015) 1.2 TCe Zen EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2013) 0.9 Energy TCe Dynamique Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013) 0.9 Energy TCe Expression Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 Energy TCe Intens Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 TCe Business Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013) 1.2 16V Authentique Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Business Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013) 1.2 16V Expression Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Zen Kombi IV Grandtour I 75KM

Zdjęcia RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.