RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I (2013 - 2016)

RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

Generacja była produkowana od 2013 do 2016 roku. RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I wynosi od 75 do 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 167 do 199 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,6 do 14,5 s. Silnik RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 898 do 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I osiąga moment obrotowy od 107 do 220 Nm. RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I w zależności od wersji silnika, waha się od 3,4 do 5,5 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1380 litrów. Wymiary samochodu: 4267 mm długości, 1732 mm szerokości, 1445 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

Ocena ogólna:
(12 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

Silniki benzynowe
(2016) 0.9 TCe Alize EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2016) 0.9 TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 1.2 TCe Alize EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2015) 1.2 TCe Limited EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2015 - 2016) 1.2 Energy TCe Alize EDC EU6 Kombi IV Grandtour I 118KM
(2015 - 2016) 1.2 Energy TCe Limited EDC EU6 Kombi IV Grandtour I 118KM
(2015 - 2016) 1.2 TCe GT 120 EDC EU6 Kombi IV Grandtour I 118KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Alize EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Business EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 0.9 Energy TCe Intens+ Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Intens+ EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 0.9 TCe Alize Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015) 0.9 TCe Limited Kombi IV Grandtour I 90KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Alize EU6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Business Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Life Euro6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Limited EU6 Kombi IV Grandtour I 75KM
(2014 - 2015) 1.2 TCe Techno Feel EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2014 - 2015) 0.9 TCe Techno Feel Kombi IV Grandtour I 90KM
(2014 - 2015) 1.2 16V Techno Feel Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 TCe GT 120 EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2013 - 2015) 1.2 TCe Zen EDC Kombi IV Grandtour I 120KM
(2013) 0.9 Energy TCe Dynamique Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013) 0.9 Energy TCe Expression Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 Energy TCe Intens Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 Energy TCe Zen Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 TCe Business Kombi IV Grandtour I 90KM
(2013) 1.2 16V Authentique Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Business Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013) 1.2 16V Expression Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Life Kombi IV Grandtour I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Zen Kombi IV Grandtour I 75KM

Zdjęcia RENAULT Clio Kombi IV Grandtour I

RENAULT Clio - Wiadomości

Nowe i kuszące. Piąta generacja Renault Clio posiada same atuty
Niech Was nie zwiedzie stylistyka, która mocno przypomina poprzednią generację. Nowe Renault Clio to całkowicie nowa jakość w gamie tego producenta.

Nowoczesny samochód do miasta nie musi być drogi - nowe Renault Clio kosztuje 499 zł miesięcznie
Samochody miejskie cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.