RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM

RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna) (2009 - 2010)

RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 82 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II wynosi 111 KM. Silnik RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 151 Nm. RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 111 KM
Momen obrotowy 151 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 2009 - 2010 Standard
ABS 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2009 - 2010 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2009 - 2010 Standard
Immobilizer 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2009 - 2010 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna)

kwiecień 2009 - maj 2010 62 750 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.6 16V Dynamique aut Kombi III Grandtour II 111KM (benzyna)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.