RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM

RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel) (2011 - 2013)

RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II wynosi 88 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 88 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1194 kg
Masa całkowita 1690 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Lakier uni specjalny 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Felgi aluminiowe 16 Salonia, ciemnoszare z ogumieniem 2012 - 2013 Standard
Tapicerka materiałowa Canut Grosse Natte 2012 - 2013 Standard
Tapicerka łączona materiał/skóra ekologiczna 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Pakiet Klimat 2 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 16 Canasta-beż z ogumieniem 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 080 PLN
Lusterka boczne w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Końcówki listew bocznych w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Dolna listwa zderzaka w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

styczeń 2012 - marzec 2013 64 800 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 64 250 PLN
lipiec 2011 - październik 2011 63 650 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi NightDay Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.