RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel) (2010 - 2011)

RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II wynosi 88 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 88 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1194 kg
Masa całkowita 1690 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Karta Renault Handsfree 2011 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2011 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Audio Connection Box - wielofunkcyjne złącze audio 2011 Standard
Felgi aluminiowe 16 Salonia, ciemnoszare z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 1 080 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Koło zapasowe 2011 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Radio CD/MP3 4x20 W z Bluetooth,oddziel.wyśw. sterowanie radiem w kierownicy, złącze line-in 2011 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

styczeń 2011 - lipiec 2011 63 250 PLN
grudzień 2010 56 250 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 62 750 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.