RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel) (2010 - 2011)

RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 65 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II wynosi 88 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 88 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1194 kg
Masa całkowita 1690 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Karta Renault Handsfree 2011 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2011 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Audio Connection Box - wielofunkcyjne złącze audio 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Felgi aluminiowe 16 Salonia, ciemnoszare z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 1 080 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Koło zapasowe 2011 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Radio CD/MP3 4x20 W z Bluetooth,oddziel.wyśw. sterowanie radiem w kierownicy, złącze line-in 2011 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

styczeń 2011 - lipiec 2011 63 250 PLN
grudzień 2010 56 250 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 62 750 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 88KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Nowoczesny samochód do miasta nie musi być drogi - nowe Renault Clio kosztuje 499 zł miesięcznie
Samochody miejskie cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Nowe i kuszące. Piąta generacja Renault Clio posiada same atuty
Niech Was nie zwiedzie stylistyka, która mocno przypomina poprzednią generację. Nowe Renault Clio to całkowicie nowa jakość w gamie tego producenta.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.