RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel) (2010)

RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2010 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 78 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II wynosi 106 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 240 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 106 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1235 kg
Masa całkowita 1715 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2010 Standard
Airbag - 4 sztuki 2010 Standard
ABS 2010 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2010 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2010 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2010 Standard
Immobilizer 2010 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2010 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2010 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2010 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel)

sierpień 2010 - październik 2010 61 750 PLN
kwiecień 2010 - lipiec 2010 61 150 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Dwudziestka Kombi III Grandtour II 106KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.