RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel) (2009 - 2011)

RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II wynosi 85 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 85 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1700 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Lakier uni specjalny 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2011 Standard (w pakiecie) 80 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN
System nawigacji satelitarnej Carminat TOM TOM z Bluetooth i czytnikiem kart SD 2011 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Koło zapasowe 2011 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Pakiet Klimat Authentique 2011 Standard (w pakiecie) 3 020 PLN
Pakiet Elektryczny Authentique 2011 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Pakiet Funkcjonalny Authentique 2011 Standard (w pakiecie) 640 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel)

styczeń 2011 - luty 2011 51 300 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 51 300 PLN
maj 2010 - lipiec 2010 50 700 PLN
kwiecień 2009 - maj 2010 55 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Authentique Kombi III Grandtour II 85KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.