RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM

RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna) (2010 - 2011)

RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1110 kg
Masa całkowita 1598 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Karta Renault Handsfree 2011 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2011 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Audio Connection Box - wielofunkcyjne złącze audio 2011 Standard
Felgi aluminiowe 16 Salonia, ciemnoszare z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 1 080 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Koło zapasowe 2011 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Radio CD/MP3 4x20 W z Bluetooth,oddziel.wyśw. sterowanie radiem w kierownicy, złącze line-in 2011 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

styczeń 2011 - lipiec 2011 52 850 PLN
grudzień 2010 45 850 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 52 350 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.