RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM

RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna) (2010 - 2013)

RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Długość od 4228 mm do 4233 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1513 mm
Masa własna 1110 kg
Masa całkowita 1598 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Lakier uni specjalny 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Tapicerka materiałowa Canut Grosse Natte 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Tapicerka łączona materiał/skóra ekologiczna 2012 - 2013 Standard
Pakiet Klimat 2 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 16 Canasta-beż z ogumieniem 2012 - 2013 Standard
Lusterka boczne w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Końcówki listew bocznych w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Dolna listwa zderzaka w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Pakiet Look Beżowy 2012 - 2013 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

styczeń 2012 - marzec 2013 45 900 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 45 400 PLN
lipiec 2011 - październik 2011 44 800 PLN
styczeń 2011 - czerwiec 2011 46 400 PLN
grudzień 2010 39 400 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 45 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Euro5 Kombi III Grandtour II 75KM (benzyna)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.