RENAULT Clio Kombi III Grandtour II

RENAULT Clio Kombi III Grandtour II (2009 - 2013)

RENAULT Clio Kombi III Grandtour II

Generacja była produkowana od 2009 do 2013 roku. RENAULT Clio Kombi III Grandtour II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 50 do 94 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Kombi III Grandtour II wynosi od 68 do 128 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 162 do 167 km/h. Silnik RENAULT Clio Kombi III Grandtour II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1149 do 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Kombi III Grandtour II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Kombi III Grandtour II osiąga moment obrotowy od 105 do 240 Nm. RENAULT Clio Kombi III Grandtour II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Kombi III Grandtour II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Kombi III Grandtour II w zależności od wersji silnika, waha się od 4,6 do 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Kombi III Grandtour II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4228 mm długości, 1720 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Kombi III Grandtour II

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Kombi III Grandtour II

Zdjęcia RENAULT Clio Kombi III Grandtour II

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.