RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel) (2008 - 2009)

RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 63 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I wynosi 85 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1277 litrów. Wymiary samochodu: 4203 mm długości, 1719 mm szerokości, 1513 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 85 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel)

Długość 4203 mm
Szerokość od 1719 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość od 1513 mm do 2045 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1700 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tylne oparcie składane, dzielone 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Tempomat 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Czujnik deszczu i świateł 2008 - 2009 Standard
Siatka zabezpieczająca bagaż 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Fotele przednie ogrzewane 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 100 PLN
El. podnoszenie szyb, przód 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 4 600 PLN
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Kierownica skórzana 2008 - 2009 Standard
Zagłówki przednie regulowane na wysokość 2008 - 2009 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel)

marzec 2009 - grudzień 2009 56 500 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 54 200 PLN
styczeń 2008 - wrzesień 2008 56 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Expression Kombi III Grandtour I 85KM (diesel)

Inne wersje iii-grandtour-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.