RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel) (2019 - obecnie)

RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V to 69 400 PLN

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V wynosi 115 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V osiąga moment obrotowy 260 Nm. RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1069 litrów. Wymiary samochodu: 4050 mm długości, 1798 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 260 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora SCR+DPF+DOC
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel)

Długość 4050 mm
Szerokość od 1798 mm do 1988 mm
Rozstaw osi 2583 mm
Wysokość od 1440 mm do 1979 mm
Masa własna 1277 kg
Masa całkowita 1702 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Komputer pokładowy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 600 PLN
Szyby boczne tylne oraz szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia w dwóch płaszczyznach 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Uchwyty ISOFIX do instalacji fotelika dziecięcego , przód i tył 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Zestaw do naprawy przebitej opony 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel)

sierpień 2019 - obecnie 69 400 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 Blue dCi Zen Hatchback V 115KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje v

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.