RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna) (2019 - obecnie)

RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V to od 61 400 do 62 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V wynosi 100 KM. Silnik RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1069 litrów. Wymiary samochodu: 4050 mm długości, 1798 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Bezstopniowa
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna)

Długość 4050 mm
Szerokość od 1798 mm do 1988 mm
Rozstaw osi 2583 mm
Wysokość od 1440 mm do 1979 mm
Masa własna 1178 kg
Masa całkowita 1603 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Easy Driving: easy pilot 2020 - obecnie Standard
Pakiet Easy Driving: easy pilot 2020 - obecnie Standard
ABS 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Komputer pokładowy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 600 PLN
Szyby boczne tylne oraz szyba tylna dodatkowo przyciemniane 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 300 PLN
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia w dwóch płaszczyznach 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna)

maj 2020 - obecnie 62 900 PLN
wrzesień 2019 - kwiecień 2020 61 400 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.0 TCe Zen Xtronic Hatchback V 100KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje v

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.