RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna) (2019 - obecnie)

RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V to 67 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V wynosi 100 KM. Silnik RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 999 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1069 litrów. Wymiary samochodu: 4050 mm długości, 1798 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 100 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna)

Długość 4050 mm
Szerokość od 1798 mm do 1988 mm
Rozstaw osi 2583 mm
Wysokość od 1440 mm do 1979 mm
Masa własna 1178 kg
Masa całkowita 1603 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ESC - układ stabilizacji toru jazdy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej LED (diodowe) 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Mapa elektroniczna Polski oraz Europy Centralnej - wersja podstawowa 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół przy ruszaniu 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze lśniąca czerń 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi stalowe 16 z ogumieniem 2020 - obecnie Standard
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 2020 - obecnie Standard
Tempomat z ogranicznikiem prędkości 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna)

wrzesień 2019 - obecnie 67 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.0 TCe RS Line Hatchback V 100KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje v

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.