RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna) (2016 - 2019)

RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2019 roku. RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 wynosi 220 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 235 km/h. Silnik RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1618 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 osiąga moment obrotowy 280 Nm. RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 235 km/h
Moc 220 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1618 cm3
Emisja CO2 135
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/40 R18
Rozmiar felgi R18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Lakier metalik czerwony flame, mroźna biel 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier metalik szary platynowy, głęboka czerń 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier metalik Żółty Sirius 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Tapicerka materiałowa RS grafitowa z elementami czerwonymi 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Pakiet Komfort 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Radioodtwarzacz R-Link Evolution DAB 2018 - 2019 Standard
Fotel pasażera z manualną regulacją wysokości 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Fotele przednie ogrzewane 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 300 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

styczeń 2018 - wrzesień 2019 99 500 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 99 400 PLN
wrzesień 2016 - grudzień 2016 98 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.