RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna) (2016 - 2019)

RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2019 roku. RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Silnik RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1618 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 osiąga moment obrotowy 260 Nm. RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 wynosi około 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 230 km/h
Moc 200 KM
Momen obrotowy 260 Nm
Pojemność skokowa silnika 1618 cm3
Emisja CO2 133
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/45 R17
Rozmiar felgi R17; R18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja manualna 2018 - 2019 Standard
Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia 2018 - 2019 Standard
Wycieraczki o zmiennej częstotliwości 2018 - 2019 Standard
Lakier metalik czerwony flame, mroźna biel 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier metalik szary platynowy, głęboka czerń 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier metalik Żółty Sirius 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
Tapicerka materiałowa RS grafitowa z elementami czerwonymi 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Pakiet Komfort 2018 - 2019 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Radioodtwarzacz R-Link Evolution DAB 2018 - 2019 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

styczeń 2018 - wrzesień 2019 93 000 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 92 900 PLN
wrzesień 2016 - grudzień 2016 92 400 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.