RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna) (2018 - 2019)

RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 wynosi 220 KM. Silnik RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1618 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 osiąga moment obrotowy 280 Nm. RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 220 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1618 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
EBV-elektroniczny rozdział sił hamowania 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2018 - 2019 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2018 - 2019 Standard

Cena RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

maj 2018 - wrzesień 2019 103 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.