RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM

RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna) (2017)

RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2017 roku. RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 87 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II wynosi 118 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 118 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2017 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2017 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2017 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2017 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2017 Standard (indywidualny)
EBV-elektroniczny rozdział sił hamowania 2017 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa 2017 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mech. regulacją położenia 2017 Standard
Fotele przednie, ogrzewane 2017 Standard
Lakier uni 2017 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna)

kwiecień 2017 - grudzień 2017 63 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.