RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM

RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna) (2016 - 2018)

RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 87 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II wynosi 118 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 118 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej LED (diodowe) 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi wzór Akhiro 16 - dopłata 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Dostęp do usług interaktywnych 2018 Standard
Koło zapasowe - dojazdowe NM 2018 Standard (indywidualny)
Radio CD/MP3 4x20 W z multimedialnym ekranem dotykowym, systemem bluetooth, USB/AUX 2018 Standard
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2018 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna)

styczeń 2018 - kwiecień 2018 57 500 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 56 400 PLN
lipiec 2016 - grudzień 2016 55 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.