RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna) (2016 - 2018)

RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 54 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II wynosi 73 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(17 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 73 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1563 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier niemetalizowany Szary Urban 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Tapicerka materiałowa 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny GT/RS 2018 - obecnie Standard
Pakiet Techno Prermium DAB 2018 - obecnie Standard
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej LED (diodowe) 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi wzór Akhiro 16 - dopłata 2016 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna)

październik 2018 - obecnie 43 500 PLN
styczeń 2018 - lipiec 2018 42 500 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 42 400 PLN
lipiec 2016 - grudzień 2016 41 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.