RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna) (2016 - 2018)

RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 182 km/h. Silnik RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II osiąga moment obrotowy 140 Nm. RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 182 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 140 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Emisja CO2 104
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/55 R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1009 kg
Masa całkowita 1588 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i podgrzewane 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej LED (diodowe) 2016 - obecnie Standard (indywidualny)
Felgi wzór Akhiro 16 - dopłata 2016 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2018 Standard (indywidualny)
Lakier metalik specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 2 200 PLN
Lakier uni specjalny 2018 Standard (w pakiecie) 950 PLN
Pakiet Look w kolorze lśniącej czerni z chromowanymi elementami 2018 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Pakiet Look w kolorze lśniącej czerni z elementami czerwonymi 2018 Standard (w pakiecie) 800 PLN
Pakiet Look w kolorze lśniącej czerni z elementami w kolorze kości słoniowej 2018 Standard (w pakiecie) 800 PLN

Ceny RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

styczeń 2018 - kwiecień 2018 50 500 PLN
styczeń 2017 - grudzień 2017 50 400 PLN
lipiec 2016 - grudzień 2016 49 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.