RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna) (2019 - obecnie)

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II to od 51 900 do 52 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II osiąga moment obrotowy 140 Nm. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6c
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 140 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1009 kg
Masa całkowita 1588 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2020 - obecnie Standard
ABS 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
EBV-elektroniczny rozdział sił hamowania 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie, ogrzewane 2020 - obecnie Standard
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

maj 2020 - obecnie 52 900 PLN
wrzesień 2019 - kwiecień 2020 51 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.