RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna) (2019 - obecnie)

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej wersji RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II to 51 900 PLN

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II osiąga moment obrotowy 140 Nm. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6c
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 140 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Długość 4062 mm
Szerokość od 1731 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1009 kg
Masa całkowita 1588 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2020 - obecnie Standard
ABS 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
EBV-elektroniczny rozdział sił hamowania 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotele przednie, ogrzewane 2020 - obecnie Standard
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

wrzesień 2019 - obecnie 51 900 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje iv-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.