RENAULT Clio Hatchback IV II (2016 - obecnie)

RENAULT Clio Hatchback IV II

Generacja jest produkowana od roku 2016 do dziś. RENAULT Clio Hatchback IV II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej generacji RENAULT Clio Hatchback IV II to od 41 900 do 103 500 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 54 do 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Hatchback IV II wynosi od 73 do 220 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 168 do 235 km/h. Silnik RENAULT Clio Hatchback IV II jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 898 do 1618 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback IV II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback IV II osiąga moment obrotowy od 107 do 280 Nm. RENAULT Clio Hatchback IV II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback IV II to benzyna, benzyna/gaz lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Hatchback IV II w zależności od wersji silnika, waha się od 3,2 do 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback IV II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4062 mm długości, 1731 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback IV II

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Hatchback IV II

Silniki benzynowe
(2019 - obecnie) 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV II 90KM
(2018 - 2019) 1.6 R.S 18 Hatchback IV II 1.7 220KM
(2018) 1.2 Energy TCe Limited 2018 Hatchback IV II 118KM
(2018) 1.2 Energy TCe Limited 2018 EDC Hatchback IV II 118KM
(2018 - 2019) 0.9 Energy TCe Alize Hatchback IV II 90KM
(2018 - 2019) 0.9 Energy TCe Intens Hatchback IV II 90KM
(2018) 0.9 Energy TCe Life Hatchback IV II 90KM
(2018 - 2019) 0.9 Energy TCe Limited 2018 Hatchback IV II 90KM
(2018 - 2019) 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 76KM
(2018 - 2019) 0.9 TCe Life Hatchback IV II 76KM
(2018 - 2019) 0.9 TCe Limited Hatchback IV II 76KM
(2018 - 2019) 0.9 TCe Winter Edition Hatchback IV II 76KM
(2018) 1.2 16V Limited 2018 Hatchback IV II 73KM
(2017) 1.2 Energy TCe Limited Plus Hatchback IV II 118KM
(2017) 1.2 Energy TCe Limited Plus EDC Hatchback IV II 118KM
(2017) 0.9 Energy TCe Limited Plus Hatchback IV II 90KM
(2017) 1.2 16V Limited Plus Hatchback IV II 73KM
(2016 - 2019) 1.6 R.S 220 EDC Hatchback IV II 1.7 220KM
(2016 - 2019) 1.6 R.S 200 EDC Hatchback IV II 1.7 200KM
(2016 - 2018) 1.2 Energy TCe Alize Hatchback IV II 118KM
(2016 - 2018) 1.2 Energy TCe Intens Hatchback IV II 118KM
(2016 - 2018) 1.2 Energy TCe Intens EDC Hatchback IV II 118KM
(2016 - 2018) 1.2 Energy TCe Limited Hatchback IV II 118KM
(2016 - 2018) 1.2 Energy TCe Limited EDC Hatchback IV II 118KM
(2016 - 2018) 0.9 Energy TCe Alize Hatchback IV II 90KM
(2016 - 2018) 0.9 Energy TCe Intens Hatchback IV II 90KM
(2016 - 2018) 0.9 Energy TCe Limited Hatchback IV II 90KM
(2016 - 2018) 0.9 TCe Alize Hatchback IV II 90KM
(2016 - 2018) 0.9 TCe Life Hatchback IV II 90KM
(2016 - 2018) 1.2 16V Alize Hatchback IV II 73KM
(2016 - 2018) 1.2 16V Life Hatchback IV II 73KM
(2016 - 2018) 1.2 16V Limited Hatchback IV II 73KM

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback IV II

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.