RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel) (2015)

RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1071 kg
Masa całkowita 1651 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard
ABS 2015 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2015 Standard (indywidualny)
Tempomat 2015 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2015 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel)

kwiecień 2015 - czerwiec 2015 59 800 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Intens+ Hatchback IV I 75KM (diesel)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Nowe i kuszące. Piąta generacja Renault Clio posiada same atuty
Niech Was nie zwiedzie stylistyka, która mocno przypomina poprzednią generację. Nowe Renault Clio to całkowicie nowa jakość w gamie tego producenta.

Nowoczesny samochód do miasta nie musi być drogi - nowe Renault Clio kosztuje 499 zł miesięcznie
Samochody miejskie cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.