RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM

RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel) (2012 - 2013)

RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 181 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,7 s. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 220 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I wynosi około 3,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,3 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,7 s
Prędkość maksymalna 181 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 185/65 R15 88t
Rozmiar felgi R15; R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1071 kg
Masa całkowita 1658 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2013 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Felgi wzór Passion 16 - dopłata 2013 Standard
Felgi wzór Passion 16, czarne - dopłata 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Felgi wzór Passion 16, kość słoniowa - dopłata 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Pakiet Klimat Plus 2013 Standard
Pakiet promocyjny Klimat Plus + czujniki parkowania, tył 2013 Standard (pakiet)
Pakiet promocyjny Klimat Plus i Premium 2013 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Karta Renault 2013 Standard
Mapa elektroniczna Europy - wersja rozszerzona 2013 Standard
Deska rozdzielcza w kolorze lśniącej czerni 2013 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

styczeń 2013 - październik 2013 62 050 PLN
wrzesień 2012 - grudzień 2012 61 250 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Energy Dynamique Hatchback IV I 90KM (diesel)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.