RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel) (2015)

RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 200 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I to diesel.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1071 kg
Masa całkowita 1651 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard
ABS 2015 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2015 Standard (indywidualny)
Tempomat 2015 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2015 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel)

kwiecień 2015 - czerwiec 2015 52 800 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback IV I 75KM (diesel)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.