RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM

RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna) (2014 - 2015)

RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I wynosi 120 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Chromowane obramowanie szyb bocznych 2015 Standard
Radio CD/MP3 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Passion z ogumieniem 2015 Standard
Funkcja EKO 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Akihiro ogumieniem 2015 Standard
Felgi wzór Drenalic 17 z ogumieniem 2015 Standard
Tapicerka materiałowa Limited 2015 Standard
Radio 4x20W z 7 calowym ekranem dotykowym, Bluetooth, USB, jack 2015 Standard
Lakier uni za dopłatą (Niebieski France) 2015 Standard
Lakier uni za dopłatą (Kość Słoniowa) 2015 Standard

Cena RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

luty 2014 - czerwiec 2015 61 150 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.