RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna) (2013 - 2015)

RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2013 do 2015 roku. RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 199 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 s. Silnik RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(12 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,6 s
Prędkość maksymalna 199 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 120
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/45 R17
Rozmiar felgi R17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2015 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Fotele przednie, ogrzewane 2015 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Lakier metalik specjalny 2015 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Dach szklany panoramiczny - stały 2015 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Lakier uni specjalny 2015 Standard
Przygotowanie do montażu alarmu 2015 Standard
System Fleet Asset Management (dostęp do usług interaktywnych) 2015 Standard
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2015 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Tapicerka skórzana GT 2015 Standard (w pakiecie) 5 000 PLN
Tapicerka skórzana GT 2015 Standard

Cena RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

kwiecień 2013 - wrzesień 2015 67 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.