RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM

RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna) (2013)

RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2013 roku. RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 199 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 s. Silnik RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 190 Nm. RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I to benzyna.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,6 s
Prędkość maksymalna 199 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 190 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 45
Emisja CO2 120
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/45 R17
Rozmiar felgi R17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2013 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2013 Standard (w pakiecie) 1 800 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2013 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2013 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2013 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2013 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2013 Standard (indywidualny)
Tempomat 2013 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2013 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2013 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

marzec 2013 - październik 2013 58 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.