RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM

RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna) (2015 - 2016)

RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 87 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I wynosi 118 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 205 Nm. RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 118 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1246 kg
Masa całkowita 1705 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb przednich i tylnych z impulsowym wyłącznikiem dla kierowcy 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Fotele przednie, ogrzewane 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 000 PLN
Tylne oparcie składane, dzielone 2015 - 2016 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna)

wrzesień 2015 - lipiec 2016 67 500 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.