RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna) (2014 - 2015)

RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2014 do 2015 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(13 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1563 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 Standard (w pakiecie) 2 900 PLN
Chromowane obramowanie szyb bocznych 2015 Standard
Radio CD/MP3 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Passion z ogumieniem 2015 Standard
Funkcja EKO 2015 Standard
Felgi aluminiowe 16 Akihiro ogumieniem 2015 Standard
Felgi wzór Drenalic 17 z ogumieniem 2015 Standard
Tapicerka materiałowa Limited 2015 Standard
Radio 4x20W z 7 calowym ekranem dotykowym, Bluetooth, USB, jack 2015 Standard
Pakiet Limited 2015 Standard

Cena RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna)

luty 2014 - czerwiec 2015 47 700 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.