RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna) (2012 - 2013)

RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1563 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2013 Standard
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2013 Standard (w pakiecie) 1 500 PLN
Felgi wzór Passion 16 - dopłata 2013 Standard
Felgi wzór Passion 16, czarne - dopłata 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Felgi wzór Passion 16, kość słoniowa - dopłata 2013 Standard (w pakiecie) 200 PLN
Pakiet Alize 2013 Standard (pakiet)
Pakiet Alize Plus 2013 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Pakiet Klimat Plus 2013 Standard
Pakiet promocyjny Klimat Plus + czujniki parkowania, tył 2013 Standard
Pakiet promocyjny Klimat Plus i Premium 2013 Standard

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna)

styczeń 2013 - październik 2013 44 550 PLN
wrzesień 2012 - grudzień 2012 43 950 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.