RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna) (2012 - 2013)

RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2013 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 107 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 107 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 980 kg
Masa całkowita 1563 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Klimat Plus 2013 Standard
Pakiet promocyjny Klimat Plus + czujniki parkowania, tył 2013 Standard
Pakiet promocyjny Klimat Plus i Premium 2013 Standard
Karta Renault 2013 Standard (indywidualny)
Pakiet Klimat 2013 Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Tylny spojler dachowy w kolorze nadwozia 2013 Standard (indywidualny)
Wskaźnik stylu jazdy - system informacji kierowcy o ekologicznej jeździe 2013 Standard
Pakiet promocyjny Klimat i Premium 2013 Standard
Felgi aluminiowe 17 z ogumieniem 2013 Standard
Felgi wzór Drenalic 17, czarne - dopłata 2013 Standard

Cena RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna)

wrzesień 2012 - październik 2013 40 950 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.