RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna) (2015 - 2016)

RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I wynosi 90 KM. Silnik RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 898 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I osiąga moment obrotowy 140 Nm. RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 140 Nm
Pojemność skokowa silnika 898 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna)

Długość 4063 mm
Szerokość od 1732 mm do 1945 mm
Rozstaw osi 2589 mm
Wysokość 1448 mm
Masa własna 1009 kg
Masa całkowita 1588 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Instalacja gazowa LPG 2015 - 2016 Standard
ABS 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2015 - 2016 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2015 - 2016 Standard
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Tempomat 2015 - 2016 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2015 - 2016 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna)

styczeń 2016 - lipiec 2016 52 350 PLN
wrzesień 2015 - grudzień 2015 51 850 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM (benzyna)

Inne wersje iv-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.