RENAULT Clio Hatchback IV I (2012 - 2016)

RENAULT Clio Hatchback IV I

Generacja była produkowana od 2012 do 2016 roku. RENAULT Clio Hatchback IV I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 55 do 162 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Hatchback IV I wynosi od 75 do 220 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 167 do 230 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,6 do 14,5 s. Silnik RENAULT Clio Hatchback IV I jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 898 do 1618 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback IV I przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback IV I osiąga moment obrotowy od 107 do 260 Nm. RENAULT Clio Hatchback IV I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback IV I to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Hatchback IV I w zależności od wersji silnika, waha się od 3,4 do 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback IV I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1146 litrów. Wymiary samochodu: od 4062 do 4063 mm długości, 1732 mm szerokości, 1448 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback IV I

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Hatchback IV I

Silniki benzynowe
(2016) 0.9 TCe Alize EU6 Hatchback IV I 90KM
(2016) 0.9 TCe Business EU6 Hatchback IV I 90KM
(2015 - 2016) 1.6 R.S.Trophy 220 EDC Hatchback IV I 1.7 220KM
(2015 - 2016) 1.6 R.S. 200 EDC EU6 Hatchback IV I 1.7 200KM
(2015) 1.2 TCe Alize EDC Hatchback IV I 120KM
(2015) 1.2 TCe Limited EDC Hatchback IV I 120KM
(2015 - 2016) 1.2 Energy TCe Alize EDC EU6 Hatchback IV I 118KM
(2015 - 2016) 1.2 Energy TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM
(2015 - 2016) 1.2 Energy TCe Limited EDC EU6 Hatchback IV I 118KM
(2015 - 2016) 1.2 TCe GT 120 EDC EU6 Hatchback IV I 118KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Alize EU6 Hatchback IV I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Business EU6 Hatchback IV I 90KM
(2015) 0.9 Energy TCe Intens+ Hatchback IV I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Intens+ EU6 Hatchback IV I 90KM
(2015 - 2016) 0.9 Energy TCe Limited EU6 Hatchback IV I 90KM
(2015) 0.9 TCe Alize Hatchback IV I 90KM
(2015) 0.9 TCe Limited Hatchback IV I 90KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Alize EU6 Hatchback IV I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Business EU6 Hatchback IV I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Intens+ EU6 Hatchback IV I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Life EU6 Hatchback IV I 75KM
(2015 - 2016) 1.2 16V Limited EU6 Hatchback IV I 75KM
(2014 - 2015) 1.2 TCe Techno Feel EDC Hatchback IV I 120KM
(2014 - 2015) 0.9 TCe Techno Feel Hatchback IV I 90KM
(2014 - 2015) 1.2 16V Techno Feel Hatchback IV I 75KM
(2013 - 2015) 1.6 R.S. 200 EDC Hatchback IV I 1.7 200KM
(2013) 1.2 TCe Expression EDC Hatchback IV I 120KM
(2013 - 2015) 1.2 TCe GT 120 EDC Hatchback IV I 120KM
(2013 - 2015) 1.2 TCe Zen EDC Hatchback IV I 120KM
(2013 - 2015) 0.9 Energy TCe Intens Hatchback IV I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 Energy TCe Zen Hatchback IV I 90KM
(2013 - 2015) 0.9 TCe Business Hatchback IV I 90KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Intens Hatchback IV I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Life Hatchback IV I 75KM
(2013 - 2015) 1.2 16V Zen Hatchback IV I 75KM
(2012 - 2013) 0.9 Energy TCe Dynamique Hatchback IV I 90KM
(2012 - 2013) 0.9 Energy TCe Expression Hatchback IV I 90KM
(2012 - 2013) 1.2 16V Authentique Hatchback IV I 75KM
(2012 - 2015) 1.2 16V Business Hatchback IV I 75KM
(2012 - 2013) 1.2 16V Dynamique Hatchback IV I 75KM
(2012 - 2013) 1.2 16V Expression Hatchback IV I 75KM

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback IV I

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.