RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna) (2010 - 2012)

RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 148 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II wynosi 201 KM. Silnik RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II osiąga moment obrotowy 215 Nm. RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: 4017 mm długości, 1769 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 201 KM
Momen obrotowy 215 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Długość 4017 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2585 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1690 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier perłowy 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 6 560 PLN
Lakier uni specjalny 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Felgi aluminiowe 17 ciemno-szare z ogumieniem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Felgi aluminiowe 17 BeBop z ogumieniem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Zawieszenie sportowe CUP + czerwone zaciski hamulców 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 3 230 PLN
Listwa ozdobna deski rozdzielczej, żółta 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Fotele sportowe Recaro 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 5 350 PLN
Audio Connection Box - wielofunkcyjne złącze audio 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Radio CD/MP3 4x20 W z Bluetooth,oddziel.wyśw. sterowanie radiem w kierownicy, złącze line-in 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN

Ceny RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

listopad 2011 - styczeń 2012 87 600 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 87 000 PLN
grudzień 2010 80 000 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 86 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.