RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna) (2010 - 2012)

RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 148 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II wynosi 201 KM. Silnik RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II osiąga moment obrotowy 215 Nm. RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: 4017 mm długości, 1769 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 201 KM
Momen obrotowy 215 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Długość 4017 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2585 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1690 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier perłowy 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 6 560 PLN
Lakier uni specjalny 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Felgi aluminiowe 17 ciemno-szare z ogumieniem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Felgi aluminiowe 17 BeBop z ogumieniem 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Zawieszenie sportowe CUP + czerwone zaciski hamulców 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 3 230 PLN
Listwa ozdobna deski rozdzielczej, żółta 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Fotele sportowe Recaro 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 5 350 PLN
Audio Connection Box - wielofunkcyjne złącze audio 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Radio CD/MP3 4x20 W z Bluetooth,oddziel.wyśw. sterowanie radiem w kierownicy, złącze line-in 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN

Ceny RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

listopad 2011 - styczeń 2012 87 600 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 87 000 PLN
grudzień 2010 80 000 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 86 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.