RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM

RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna) (2010 - 2013)

RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 148 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II wynosi 201 KM. Silnik RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II osiąga moment obrotowy 215 Nm. RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: 4017 mm długości, 1769 mm szerokości, 1484 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 201 KM
Momen obrotowy 215 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna)

Długość 4017 mm
Szerokość 1769 mm
Rozstaw osi 2585 mm
Wysokość 1484 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1690 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2012 - 2013 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 Canasta-beż z ogumieniem 2012 - 2013 Standard
Pakiet Elektryczny 2012 - 2013 Standard
Lusterka boczne w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Końcówki listew bocznych w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Dolna listwa zderzaka w kolorze beżowym 2012 - 2013 Standard
Pakiet Look Beżowy 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 16 Canasta-białe z ogumieniem 2012 - 2013 Standard
Felgi aluminiowe 18 Interlagos z ogumieniem 2012 - 2013 Standard
Oklejenie dachu - Red Bull RB7 2012 - 2013 Standard

Ceny RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna)

styczeń 2012 - marzec 2013 94 200 PLN
listopad 2011 - grudzień 2011 93 600 PLN
styczeń 2011 - październik 2011 93 000 PLN
grudzień 2010 86 000 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 92 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.