RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna) (2009 - 2011)

RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 94 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II wynosi 128 KM. Silnik RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II osiąga moment obrotowy 155 Nm. RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: 4027 mm długości, 1720 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(14 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 128 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna)

Długość od 4027 mm do 4032 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1140 kg
Masa całkowita 1630 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2011 Standard (w pakiecie) 80 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Dach szklany panoramiczny otwierany elektrycznie 2011 Standard (w pakiecie) 4 250 PLN
System nawigacji satelitarnej Carminat TOM TOM z Bluetooth i czytnikiem kart SD 2011 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Koło zapasowe 2011 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Audio Connection Box - wielofunkcyjne złącze audio 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Radio CD/MP3 4x20 W z Bluetooth,oddziel.wyśw. sterowanie radiem w kierownicy, złącze line-in 2011 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Lakier metalik Błękit Malte 2011 Standard (w pakiecie) 2 660 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna)

styczeń 2011 - lipiec 2011 59 250 PLN
grudzień 2010 52 250 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 53 700 PLN
marzec 2010 - lipiec 2010 58 700 PLN
kwiecień 2009 - luty 2010 58 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.