RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel) (2009 - 2011)

RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 50 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II wynosi 68 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 162 km/h. Silnik RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1461 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II osiąga moment obrotowy 160 Nm. RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II to diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II wynosi około 4,6 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: 4027 mm długości, 1720 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 162 km/h
Moc 68 KM
Momen obrotowy 160 Nm
Pojemność skokowa silnika 1461 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 185/60 R15
Rozmiar felgi 6J X15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

Długość od 4027 mm do 4032 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1165 kg
Masa całkowita 1655 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
Tempomat 2011 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Światła przeciwmgielne 2011 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Światła doświetlające zakręt - FBL 2011 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2011 Standard (w pakiecie) 80 PLN
Felgi aluminiowe 15 Del Arte z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

styczeń 2011 - luty 2011 47 450 PLN
sierpień 2010 - grudzień 2010 47 450 PLN
maj 2010 - lipiec 2010 46 850 PLN
marzec 2010 - maj 2010 51 850 PLN
kwiecień 2009 - luty 2010 51 150 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.5 dCi Alize Hatchback III II 68KM (diesel)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.