RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM

RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna) (2010 - 2011)

RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: 4027 mm długości, 1720 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna)

Długość od 4027 mm do 4032 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1062 kg
Masa całkowita 1580 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2011 Standard (w pakiecie) 600 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Klimatyzacja automatyczna 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Kurtyny powietrzne 2011 Standard (w pakiecie) 1 060 PLN
Światła doświetlające zakręt - FBL 2011 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2011 Standard (w pakiecie) 80 PLN
Felgi aluminiowe 15 Del Arte z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Koło zapasowe 2011 Standard (w pakiecie) 310 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna)

styczeń 2011 - lipiec 2011 46 650 PLN
grudzień 2010 39 650 PLN
październik 2010 - grudzień 2010 46 200 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Tak zmieniło się Renault Clio - prześwietlamy nową generację francuskiego mieszczucha
Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja bestsellerowego modelu Renault. Clio wygląda nowocześniej, ma też bardziej praktyczne wnętrze i paletę nowych jednostek napędowych. Sprawdzamy, co ma do zaoferowania francuski mieszczuch.

Czy nowoczesny samochód do miasta musi być drogi? Sprawdzamy ofertę nowego Renault Clio
Samochody z segmentu B cieszą się dużą popularnością z kilku względów. Dzięki kompaktowym gabarytom świetnie odnajdują się w mieście, są praktyczne w codziennym życiu i niejednokrotnie pozwalają wyrazić siebie poprzez kolory czy nietuzinkowe konfiguracje. Jednym z szykownych przedstawicieli tego segmentu jest nowe Renault Clio, które na dodatek jest bardzo przystępne cenowo.

Nowe Renault Clio ma sporo zalet. Prześwietlamy piątą generację
Choć pod niektórymi względami nowe Renault Clio przypomina poprzednią generację, tego mieszczucha różni sporo rzeczy. Można wręcz zaryzykować stwierdzenie, że nowe Renault Clio to nowa jakość w gamie francuskiego producenta.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.