RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna) (2010 - 2011)

RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2011 roku. RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II wynosi 75 KM. Silnik RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1149 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II osiąga moment obrotowy 105 Nm. RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: 4027 mm długości, 1720 mm szerokości, 1497 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 75 KM
Momen obrotowy 105 Nm
Pojemność skokowa silnika 1149 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna)

Długość od 4027 mm do 4032 mm
Szerokość od 1720 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1497 mm
Masa własna 1090 kg
Masa całkowita 1580 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2011 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
ESP + ASR 2011 Standard (w pakiecie) 1 280 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Szyby boczne tylne dodatkowo przyciemniane 2011 Standard (w pakiecie) 330 PLN
Światła doświetlające zakręt - FBL 2011 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2011 Standard (w pakiecie) 80 PLN
Felgi aluminiowe 16 Salonia, ciemnoszare z ogumieniem 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN
Automatyczne włączanie świateł mijania 2011 Standard (w pakiecie) 120 PLN
Koło zapasowe 2011 Standard (w pakiecie) 310 PLN
Audio Connection Box - wielofunkcyjne złącze audio 2011 Standard (w pakiecie) 540 PLN

Ceny RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna)

styczeń 2011 - luty 2011 44 600 PLN
maj 2010 - grudzień 2010 44 600 PLN
marzec 2010 - maj 2010 49 600 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-ii

RENAULT Clio - Wiadomości

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.