RENAULT Clio Hatchback III II (2009 - 2013)

RENAULT Clio Hatchback III II

Generacja była produkowana od 2009 do 2013 roku. RENAULT Clio Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 48 do 148 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Hatchback III II wynosi od 65 do 201 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 157 do 167 km/h. Silnik RENAULT Clio Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1149 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback III II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback III II osiąga moment obrotowy od 105 do 215 Nm. RENAULT Clio Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback III II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Hatchback III II w zależności od wersji silnika, waha się od 4,6 do 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback III II posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: od 4017 do 4027 mm długości, od 1720 do 1769 mm szerokości, od 1484 do 1497 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback III II

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Hatchback III II

Silniki benzynowe
(2012 - 2013) 2.0 16V Red Bull Racing Hatchback III II 201KM
(2011 - 2013) 1.6 16V Alize aut Hatchback III II 111KM
(2011 - 2013) 1.6 16V NightDay aut Hatchback III II 111KM
(2011 - 2013) 1.2 16V TCE NightDay Hatchback III II 100KM
(2011 - 2013) 1.2 16V TCE S Hatchback III II 100KM
(2011 - 2013) 1.2 16V Bioetanol Alize Euro5 Hatchback III II 75KM
(2011 - 2013) 1.2 16V NightDay Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM
(2010 - 2012) 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Dwudziestka aut Hatchback III II 111KM
(2010 - 2013) 1.2 16V TCE Alize Euro5 Hatchback III II 100KM
(2010 - 2011) 1.2 16V TCE Dwudziestka Hatchback III II 100KM
(2010 - 2011) 1.2 16V TCE Tech Run Euro5 Hatchback III II 100KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Alize Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Alize Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Authentique Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Authentique Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Bioetanol Alize Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 2.0 16V Sport Hatchback III II 201KM
(2009 - 2011) 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM
(2009 - 2010) 1.6 16V Dynamique aut Hatchback III II 111KM
(2009 - 2010) 1.2 16V TCE Alize Hatchback III II 100KM
(2009 - 2010) 1.2 16V TCE Dynamique Hatchback III II 100KM
(2009 - 2010) 1.2 16V TCE Tech Run Hatchback III II 100KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Alize Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Alize Hatchback III II 75KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 75KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Tech Run Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Tech Run Hatchback III II 75KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 65KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 65KM

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback III II

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.