RENAULT Clio Hatchback III II (2009 - 2013)

RENAULT Clio Hatchback III II

Generacja była produkowana od 2009 do 2013 roku. RENAULT Clio Hatchback III II to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 48 do 148 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji RENAULT Clio Hatchback III II wynosi od 65 do 201 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 157 do 167 km/h. Silnik RENAULT Clio Hatchback III II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1149 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio Hatchback III II przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy RENAULT Clio Hatchback III II osiąga moment obrotowy od 105 do 215 Nm. RENAULT Clio Hatchback III II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio Hatchback III II to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie RENAULT Clio Hatchback III II w zależności od wersji silnika, waha się od 4,6 do 5,9 l na 100km. Warto nadmienić, że RENAULT Clio Hatchback III II posiada od 3 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1038 litrów. Wymiary samochodu: od 4017 do 4027 mm długości, od 1720 do 1769 mm szerokości, od 1484 do 1497 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio Hatchback III II

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników RENAULT Clio Hatchback III II

Silniki benzynowe
(2012 - 2013) 2.0 16V Red Bull Racing Hatchback III II 201KM
(2011 - 2013) 1.6 16V Alize aut Hatchback III II 111KM
(2011 - 2013) 1.6 16V NightDay aut Hatchback III II 111KM
(2011 - 2013) 1.2 16V TCE NightDay Hatchback III II 100KM
(2011 - 2013) 1.2 16V TCE S Hatchback III II 100KM
(2011 - 2013) 1.2 16V Bioetanol Alize Euro5 Hatchback III II 75KM
(2011 - 2013) 1.2 16V NightDay Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 2.0 16V Gordini R.S. Hatchback III II 201KM
(2010 - 2012) 2.0 16V Sport Euro5 Hatchback III II 201KM
(2010 - 2011) 1.6 16V Dwudziestka aut Hatchback III II 111KM
(2010 - 2013) 1.2 16V TCE Alize Euro5 Hatchback III II 100KM
(2010 - 2011) 1.2 16V TCE Dwudziestka Hatchback III II 100KM
(2010 - 2011) 1.2 16V TCE Tech Run Euro5 Hatchback III II 100KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Alize Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Alize Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Authentique Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2013) 1.2 16V Authentique Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Bioetanol Alize Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Dwudziestka Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Dwudziestka Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM
(2010 - 2011) 1.2 16V Tech Run Euro5 Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 2.0 16V Sport Hatchback III II 201KM
(2009 - 2011) 1.6 16V GT Hatchback III II 128KM
(2009 - 2010) 1.6 16V Dynamique aut Hatchback III II 111KM
(2009 - 2010) 1.2 16V TCE Alize Hatchback III II 100KM
(2009 - 2010) 1.2 16V TCE Dynamique Hatchback III II 100KM
(2009 - 2010) 1.2 16V TCE Tech Run Hatchback III II 100KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Alize Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Alize Hatchback III II 75KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 75KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Tech Run Hatchback III II 75KM
(2009 - 2011) 1.2 16V Tech Run Hatchback III II 75KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 65KM
(2009 - 2010) 1.2 16V Authentique Hatchback III II 65KM

Zdjęcia RENAULT Clio Hatchback III II

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.