RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna) (2006 - 2007)

RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 102 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I wynosi 139 KM. Silnik RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I osiąga moment obrotowy 195 Nm. RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 3986 mm długości, 1719 mm szerokości, 1496 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 139 KM
Momen obrotowy 195 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna)

Długość 3986 mm
Szerokość od 1719 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1496 mm
Masa własna 1250 kg
Masa całkowita 1665 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Tempomat 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane mechanicznie 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Cena RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna)

czerwiec 2006 - grudzień 2007 65 000 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 2.0 16V Privilege Hatchback III I 139KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Renault Clio Intens TCe 100. Ogromne zaskoczenie
Dawno żaden samochód nie zaskoczył nas tak bardzo jak miejskie Renault. Clio jeszcze nigdy nie było tak wszechstronnym i dopracowanym samochodem. Imponuje zwłaszcza wykonanie wnętrza, które dystansuje wszystkich rywali. Nawet tych z klasy premium.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.

Znamy oficjalną cenę nowego Renault Clio - cennik od 46 900 zł
Nowe Renault Clio ma być bardziej przestronne od poprzednika i dopracowanie pod wieloma względami. Marka właśnie opublikowała polski cennik. Francuskiego mieszczucha kupimy już za 46 900 zł, jednak kolejna wersja jest prawie 10 tys. zł droższa.

Opinie Moto.pl: nowe Renault Clio. Pan Samochód
Nowe Renault Clio to ogromny krok naprzód dla miejskiego auta. Jeszcze nigdy Clio nie było tak wszechstronnym i praktycznym autem. Nie tylko wygląda jak małe Megane, ma naprawdę sporo do zaoferowania kierowcom, którzy dotąd myśleli o kupnie kompaktu.