RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna) (2006 - 2009)

RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2009 roku. RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I to klasa małe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 82 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I wynosi 110 KM. Silnik RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I osiąga moment obrotowy 151 Nm. RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I to benzyna.

Warto nadmienić, że RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1028 litrów. Wymiary samochodu: 3986 mm długości, 1719 mm szerokości, 1496 mm wysokości.

Opinie o RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 151 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna)

Długość 3986 mm
Szerokość od 1719 mm do 2025 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Wysokość 1496 mm
Masa własna 1180 kg
Masa całkowita 1665 kg

Wyposażenie RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zagłówek dla dziecka - tył 2008 - 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Światła przeciwmgielne + światła doświetlające zakręt 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Żaluzja przeciwsłoneczna na tylnej szybie 2008 - 2009 Standard
Lakier metalik 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 600 PLN
Popielniczka + zapalniczka 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 60 PLN
ESP + ASR 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 200 PLN
Czujnik deszczu i świateł 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Pakiet Look 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 850 PLN
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2008 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna)

marzec 2009 - grudzień 2009 60 850 PLN
wrzesień 2008 - luty 2009 57 000 PLN
lipiec 2008 - wrzesień 2008 56 500 PLN
maj 2008 - czerwiec 2008 59 500 PLN
grudzień 2006 - kwiecień 2008 63 850 PLN

Zdjęcia RENAULT Clio 1.6 16V Extreme aut Hatchback III I 110KM (benzyna)

Inne wersje iii-generacja-i

RENAULT Clio - Wiadomości

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Euro NCAP rozbiło w zeszłym roku wiele aut i wybrało najbezpieczniejsze. Tesla i Niemcy na czele
Podsumowanie roku 2019 Euro NCAP zdominowały samochody Tesli Motors oraz modele niemieckich producentów klasy premium. Nagrodę "najbezpieczniejszy w klasie" udało się także zgarnąć Japończykom i Francuzom, choć ci musieli się podzielić tytułem z Audi.

Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech. Francuzi pokazali hybrydy, jedna przejedzie 50 km na samym prądzie
E-Tech w miejskich Renault będzie oznaczać wersje hybrydowe. W przypadku Clio E-Tech mówimy o klasycznej hybrydzie, a w Captur E-Tech to hybryda typy plug-in.

Opinie Moto.pl: Renault Clio 1.3 TCe. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
To czołówka nie tylko polskiej sceny. Clio nie ma sobie równych też w Europie, gdzie jeszcze w 2018 było najlepiej sprzedającym się modelem segmentu B. Kilka miesięcy temu zadebiutowała piąta generacja. Dojrzalsza i z ciekawszymi gadżetami, choć nie bez wad.

Kupujemy nowe auto miejskie. Co oferuje rynek za 50 tysięcy złotych?
Czasy, gdy można było kupić samochód z segmentu A lub B za niespełna 30 tysięcy złotych, minęły bezpowrotnie. Wraz z rozwojem technologii, ilością systemów bezpieczeństwa i zakresem wyposażenia, samochody systematycznie drożeją. W związku z tym postanowiliśmy sprawdzić, czy 50 tysięcy wystarczy na nowe auto z przyzwoitym wyposażeniem i elastyczną jednostką napędową.